© Anthropolis Egyesület 2002-2015
A „Motiválatlan tanulók újramotiválása” (angolul: Engaging the Disengaged in Transition, röviden az EDiT) c. projekt azért jött létre, hogy a tanulástól eltávolodókkal, valamint az oktatást akadályozó, megzavaró, jelenségekkel foglalkozzon. Az angol, bolgár, lengyel és magyar partnerek közösen tekintették át a tanulói motiválatlanság kérdéskörét.
A projekt során megvizsgáltuk a kérdésre adott kormányzati és iskolai szintű válaszokat is az adott országokban. A tapasztalatainkat egy kiadványban gyűjtöttük össze. Párbeszédalapú és dramatikus módszereket ismertettünk meg tanárokkal, hogy hatékony eszközöket adjunk a kezükbe a motiválatlanságukat veszített tanulók visszavezetésébe az oktatásba. A módszerek elsajátítását tanári kézikönyv is segíti.
A projekt az Erasmus+ program támogatásával valósul meg.