Creative Gym

Kulturális és kreatív iparágak, ébresztő!

Hiánypótló esemény zajlott július 9-én a Design Terminálban „Creative Gym”címmel a kulturális és kreatív iparágak munkatársai számára közönségépítés és bevonás, látogatók érzelmi elköteleződése, vállalkozói szemlélet, újrafogalmazott gyakornoki program, kommunikáció és intézményi működés témákban

Melyek a legfrissebb marketing trendek az európai művészeti életben? Hogyan ötvözhető a kreativitás és a vállalkozói szemlélet a kultúrában és az oktatásban? Milyen gondolatok felvetése reformálhatja meg a művészeti intézmények működését? Miként vonhatók be az elérhetetlennek gondolt célcsoportok? Lehet hatékony és motiváló a gyakornoki munka? – többek között ezekre a kérdésekre adott válaszokat a július 9-én tartott, kulturális és kreatív iparágakra fókuszáló, angol nyelvű konferencia, ahol a résztvevők globális gyakorlatokat ismerhettek meg nemzetközi nézőpontokból.

A rendezvény részeként a jelenlévők workshop keretében dolgoztak a saját területüket érintő, specifikus kihívásokkal és vetettek fel megoldást jelentő, új perspektívákat. Az angol, dán, olasz, spanyol és magyar szakértők előadását követően a vendégek személyes kérdéseikre is választ kaptak. A szervezők kreatív területen dolgozókat, valamint startupok, színházak, zenei intézmények és független társulatok, oktatási intézmények, múzeumok és galériák, könyvtárak, önkormányzatok munkatársait várták a nemzetközi eszmecserére, amely inspirációul szolgált a vezetői, szervezeti és kommunikációs kérdésekben.

A külföldi előadók webinar formában jelentkeztek be. A rendezvény az Anthropolis Egyesület szervezésében, a Design Terminál partnerségében és az Európai Unió Leonardo Partnerships program támogatásával valósult meg.
A program letölthető innen:
LETÖLTÉS

Az eseménnyel azonos címen készült el, szintén 2015 nyarán az a nemzetközi kiadvány, amely szintén kulturális menedzsereknek nyújt naprakész információkat, linkeket és tartalmaz esszéket a következő témákban, angol nyelven:
• vállalkozói szemlélet (mentoring, inkubáció és élményalapú tanulás),
• szakmai képességek (rezidencia program és gyakornoki program),
• digitális képességek (Digitális Történetmesélés),
• tőkegyűjtés (közösségi finanszírozás),
• projektvezetői képességek (kreatív probléma megoldás és más kreatív eszközök a projekttervezésben),
• közönségszervezési stratégia.

Creative Gym kiadvány letölthető innen:
LETÖLTÉS