AGES – Nemi Esélyegyenlőség az iskolában

Érdekelheti a lányokat a fizika? Mit tegyünk, ha az osztályban kigúnyolják, aki nem eléggé fiús/lányos? Hogyan beszéljünk az iskolában a nemi különbségekről, az esélyegyenlőségről, a nemekhez kötődő sztereotípiákról és előítéletekről? Angol, svéd, olasz és magyar partnereinkkel hoztuk létre az AGES – Nemi esélyegyenlőség az iskolában c. projektet.

Felmérjük a nemi esélyegyenlőség helyzetét a partnerországokban, és a tapasztalatokat egy kiadványban foglaljuk össze. Párbeszédalapú és dramatikus módszerekre képezzük az érdeklődő tanárokat. A módszereket egy tanári kézikönyvben is elérhetővé tesszük a közönség számára.

A magyar nyelvű óratervek itt érhetőek el

A projekt az Erasmus+ program támogatásával valósul meg.
erasmus-plus-logo